Προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες που ορίζονται για την περάτωση της Πρακτικής Άσκησης και να πραγματοποιηθεί η πληρωμή σας, θα πρέπει την Δευτέρα 09/09/2019 ή την Τρίτη 10/09/2019 από τις 11:00 έως τις 13:00 να καταθέσετε, στο γραφείο του κυρίου Βουτσινά, τα ακόλουθα έντυπα:
1. Εντολή Πληρωμής,
2. Απόδειξη Είσπραξης,
3. Πινάκιο Αμοιβής,
4. Υπεύθυνη Δήλωση,
5. Πιστοποιητικό Γραμματείας Ενεργού Φοιτητή,
6. Ημερολόγιο Εργασιών Ασκούμενου [προσοχή: χρειάζεται υπογραφή & σφραγίδα από το φορέα],
7. Βεβαίωση για Φοιτητή από Φορέα - Πλήρους Απασχόλησης [προσοχή: χρειάζεται υπογραφή & σφραγίδα από το φορέα],
8. Δελτίο Αξιολόγησης Ασκούμενου από τον Επόπτη Φορέα Απασχόλησης [προσοχή: χρειάζεται υπογραφή & σφραγίδα από το φορέα],
9. Έκθεση Πεπραγμένων Ασκούμενου,
10. Δελτία εισόδου Πρακτικής Άσκησης, [αφού έχει υποβληθεί, εκτυπωθεί και υπογραφεί http://microdata.upatras.gr/],
11. Δελτίο Εξόδου Πρακτικής Άσκησης, [αφού έχει υποβληθεί, εκτυπωθεί και υπογραφεί http://microdata.upatras.gr/].
** Τα έγγραφα θα τα βρείτε στον ιστότοπο του Γραφείου Πρακτικής Άσκησης του Πανεπιστημίου Πατρών https://praktiki.upatras.gr/node/326.
** Το Απογραφικό Δελτίο Εξόδου θα πρέπει να το υποβάλετε την ημερομηνία ολοκλήρωσης, δηλαδή 31/08/2019 και μέχρι και 20 ημέρες μετά έως 20/9/2019.
** Θα πρέπει προσκομίσετε Βεβαίωση Ενεργού Φοιτητή με ημερομηνία μετά την 01/09/2019.
Υπενθύμιση: Θα πρέπει να επισκεφθείτε την σελίδα http://apografi.upatras.gr/s με σκοπό να απογραφείτε στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής [προσοχή: Βασική προϋπόθεση για να πληρωθείτε]
Για πληροφορίες, παρακαλείστε να στέλνετε μήνυμα στο misbilab@upatras.gr.
Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Πανεπιστημίου Πατρών
1ος όροφος, Α Κτίριο (Πρυτανεία), τηλ. 2610997859
email: grafprak@upatras.gr
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer